Review Maybelline Baby lips

07-02-2014 16:26

Hoi allemaal! Vandaag doe ik een review over alle maybelline babylips die verkrijgbaar zijn in Nederland.
De baby lips kosten 3,50 per stuk, en zijn verkrijgbaar bij de DA, Etos en kruidvat.
Ik heb ze in de namen: Cherry me, Intense Care, Hydrate, Pink Punch en Mint Fresh.

De eerste kleur: Cherry Me. Het is een supermooie kleur, het is een soort van rode gloss.
Heel erg gepast voor mensen die lipstick willen dragen, maar niet te fel. Hij ruikt heel erg lekker naar van die kersenlolly's.

Dan: Pink Punch. Dit is echt een hele felle roze barbie kleur. 
Heel erg mooi, maar toch iets te fel voor mij om dagelijks te dragen. Hij ruikt een beetje naar framboos.


 

Dan heb ik als laatste 3 transparanten. Daarom heb ik ook geen swatches gemaakt, die zie je tenslotte toch niet.

Hydrate:

De foto is verkeerd om, sorry daarvoor, maar het kon niet anders, hahaha. :)

Deze is zoals alle andere baby lips, super zacht. Hij ruikt een beetje naar ananas, maar heeft ook wat weg van citroen.
Dus daar moet je wel echt van houden.
Hij is zoals ik al zei transparant, doorzichtig dus, en hij verzorgt mijn lippen erg goed.

Dan de volgende: Mint Fresh.

Deze ruikt naar mint, en is echt lekker. Als je 'm op doet, lijkt het een beetje alsof er constant een koud briesje over heen waait.
Een soort van tinteling dus. Deze ruikt naar de naam; Mint:)

En tot slot: Intense Care, mijn favoriet.

Deze is mijn favoriet, omdat hij echt heel erg zacht is. Zachter volgens mij dan de anderen.
Hij ruikt een beetje naar anijs, of spijs. Ook deze is weer transparant.

Dit was de review! Ik hoop dat dit leuk was om te lezen!

Xx

Link naar een filmpje over de babylips, op Tara Sieling haar kanaal :)

https://www.youtube.com/watch?v=vKlCon6EmvE