Mini Shoplog Kruidvat, Trekpleister, Action

03-03-2014 17:05

Hii! Afgelopen vrijdag ben ik met een paar vriendinnen naar dorp geweest. Ik heb niet heel veel gekocht, om precies te zijn 4 dingen, maar ik verveelde me, dus ik dacht; Ik maak er een artikeltje over. 


Zoals je al aan de titel kon zien ben ik naar de Kruidvat, de Trekpleister en de Action geweest. 

Als eerste heb ik bij de Kruidvat twee maskertjes gekocht. Deze wou ik al een tijdje, maar vond ze toch te duur, ze waren €1,80 per stuk. Nu kwam ik bij de Kruidvat en bleken de Dr. Van der hoog maskers een actie te hebben. 1 + 1 gratis. Toen heb ik ze toch gekocht :). 

Het zijn de soorten: Crazy Cupcake en Big Fun Bubblegum. Zoiezo de namen en hoe ze er uit zien is al leuk!

Ik heb ze uiteindelijk gekocht voor €1,80 bij elkaar.

Dan kocht ik bij de kruidvat de Essence All About Matt Fixing Compact Powder.

Ik had deze al een tijdje voor het oog, dus ik had 'm gekocht.

Hij kostte €3,00


En dan tot slot ging ik naar de Action en kocht ik daar een kwastenset. Ik had niet echt kwasten dus kocht ik deze.

Ze waren er ook in het blauw, paars en roze, maar ik vond zwart toch het mooist.

De set bestaat uit een poederkwast, een wenkbrauw borsteltje, twee wenkbrauw kwastjes, en één oogschaduw kwastje.

Hij kostte €1,30


Dit was de mini shoplog. Het is best weinig, maar het leek me toch leuk om even te doen.

Bedank voor het lezen!

Liefs Benthe