Mijn Top 5 Favoriete Nagellakjes

04-03-2014 16:01

Hii! Vandaag ga ik het uitgebreid hebben over mijn top 5 favoriete nagellak. Het was best moeilijk om te beslissen welke 5 er in dit rijtje mochten omdat ik wel meer mooie lakjes bezit. Het was een opgave, maar ik ben er uiteindelijk toch uitgekomen.


Op nummer 1 staat bij mij Shearling Darling van Essie. Dit is (of was) een limited edition.


Hij staat op 1 omdat ik de kleur onwijs mooi vind, en omdat het kwastje lekker breed is. Ik vind het altijd fijn om met dikke kwastjes te werken. Het is een soort van hele diepe donker rode kleur, een soort van vampire kleur. Ik scoorde deze lak voor maar €3 op de markt in Ede, wat natuurlijk een superdeal is als je kijkt naar de oorspronkelijke prijs.

Prijs: €9,99 Is o.a te koop bij DA en Etos

Dan nummer 2: 835 van Hema


Dit is voor mij nr. 2 omdat ik ook deze kleur heel erg mooi vind. Het is een licht blauwe soort van pastel kleur. Ik houd erg veel van pastel, dus daarom mag hij in mijn top 5.

Prijs: €2,50 Gewoon te koop bij Hema


Nummer 3: 128 Let's Get Lost van Essence


Ik ben gek op koraal kleuren, vooral in het blauw. Het enige nadeel van deze nagellak. Is dat als je geen base-coat gebruikt, het in je nagels trekt. Maar als ik eerst een base-coat op doe, werkt hij gewoon goed.

Prijs: €1,69 Te koop bij Trekpleister en Kruidvat


Nummer 4: 07 Genius In The Bottle van Catrice


Het is een soort van olie-achtige kleur, op mijn nagels ziet het er alleen wat bronzer uit. Deze nagellak smeert super fijn en dekt erg goed. 

Prijs: €3,00 Te koop bij Trekpleister en Kruidvat


En dan de laatste van het rijtje: 100 Sew Psyched van Essie



Deze vind ik mooi omdat het een heel apart soort van groen is. Een beetje 'perry groen' maar dan een tikje donkerder. Ook zie je er een soort van glans in. 

Prijs: €9,99 Te koop bij o.a DA en Etos

Dit was mijn top 5 favoriete nagellakjes!

Bedankt voor het lezen!

Liefs Benthe