20 questions Tag

04-02-2014 17:14

Hooi allemaal! Vandaag doe ik mijn allereerste tag! Namelijk de 20 questions tag,
hieronder staan 20 vragen die ik voor jullie ga beantwoorden.

 

Zonder dit kan je je huis niet verlaten:

Ik denk dat ik zoiezo altijd mijn mobiel overal naar mee neem. Bijvoorbeeld naar gitaar,
 voor het geval dat er misschien wat gebeurdt onderweg ofzo.

 

Favoriete make-up merk:

Ik heb nog niet super veel makeup, maar van het gene dat ik heb, heb ik wel het meest van catrice en essence. 
Dat zijn ook wel de meest low-budget merken, dus daarom heb ik dat ook het meest. Wel heb ik een iets duurdere mascara van loreal paris.
Qua nagellak is mijn favoriet toch echt wel Shearling Darling van Essie. Zoiezo zijn de lakjes van Essie fijn.
Favoriete bloemen:
Eigenlijk heb ik geen idee, ik houd me daar niet zo mee bezig haha. Maarja, dan maar lekker standaard; Een roos
 
Favoriete kleding winkel:
Die is niet zo moeilijk; Newyorker en Primark, ofcourse :)
 
Favoriete parfum:

Ik heb nog niet zo veel parfums, maar de lekkerste van welke ik heb, is toch wel de killer queen parfum van Katy Perry.

Hakken of platte schoenen :
Euh, ik denk toch wel platte schoenen. Tja, kben 12, dus hakken zouden niet zo logisch zijn;)
 
Haal je goede cijfers? :
Over het algemeen wel, maar het kan nog wel beter.
 
Favoriete kleur:
Roze en koraal blauw.
 
Drink je energiedrankjes?
Nope, ik houd echt niet van energy. Mij te zoet.
 
Drink je fruitsapjes?
Soms drink ik verse sinnaasappelsap. Vind ik wel echt vet lekker.
 
Vind je zwemmen leuk?
Ja, ik vind zwemmen echt leuk. Ik zat ook een jaartje op wedstrijdzwemmen, alleen daar ben ik mee gestopt. Dat vond ik minder leuk.
 
Eet je friet met een vork?
Wow jongens, wat een interessante vragen, hahaha. Nee ik eet friet gewoon met mijn handen:)
 
Wat is je favoriete dagcréme?
Ik gebruik dat niet echt, wel gebruik ik bodylotion elke dag. Ik gebruik die van Fenjal.
 
Wil je later trouwen?
Ja, maar dat duurt voorlopig nog wel even;)
 
Word je snel boos?
Niet echt, soms ben ik wel boos, maar 10 minuten later ben ik ook weer afgekoeld dus ja.
 
Ben je into spoken oproepen enzo?
Nee, ik ben er echt niet van.
 
Heb je ook fobieën?
Ja, ik ben snel bang in het donker. Slangen, onweer geen probleem, maar van het donker word ik niet echt blij.
 
Bij je je nagels?
Soms, ik bijt eigenlijk meer de velletjes rond mijn nagels.
 
Heb je ooit een bijna dood ervaring gehad?
Volgens mij niet, zover ik me kan herinneren.
 
Drink je koffie?
Nop.
 
Dit was de tag, ik hoop dat het een beetje interessant was om te lezen:) 

Ik tag Tara Sieling om deze vragen ook te beantwoorden!