Skinpharma

02-03-2014 16:36

Hoii allemaal! Een tijdje geleden deed ik een samenwerking met Skinpharma. Skinpharma is een bedrijf wat verschillende dingen verkoopt van lichaamsverzorging tot makeup. Ik kreeg van hen wat miniatuur producten om uit te proberen en te reviewen. 

Als eerste: Eucerin Aanvullende Hydraterende Crème

Op de achterkant staat het volgende: Speciaal ontwikkeld voor de uitgedroogde huid na een acné behandeling.

Ook heb ik ergens gelezen dat dit ook kan als makeup basis.

Dan de Vichy Aqualia Thermal Fortifying & Soothing.

Dan de derde waar ik erg enthousiast over ben: De Vichy Normaderm Zuiverende Reinigingsgel.

Ik ben hier vooral enthousiast over omdat het er zo schattig uit ziet. Daarbij komt ook nog; Hij werkt goed.

De gel ruikt lekker en maakt mijn huid best zacht.

Het helpt ook tegen puistjes en andere onzuiverheden. 

Dan de 2e waarover ik het meest enthousiast over ben: De Caudalie Paris Nourishing Body Lotion.

Deze bodylotion heeft een lekker romige structuur, en hij ruikt erg lekker. Wat ook goed is van dit product: Er zitten 

100 % natuurlijke ingrediënten in.

Dan de La Roche-Posay Effacler Duo Anti Imperfections Crème.

Ik heb deze nog niet uitgeprobeerd, maar de achterkant belooft ons een complete verzorging tegen onzuiverheden.

Ik hoop dat het net zo goed is als dat het klinkt ;).

Ook deze crème is geschikt voor een makeup basis.

Dan het een na laatste product: De La Roche Posay Toleriane Ultra Intenste Soothing Care.

In dit product zit geen alcohol, kleurstof en parfum. Meer weet ik er helaas niet van, maar ik ga 'm zeker uittesten, haha.

Dan tot slot: De Vichy Serum For Eyes And Lashes.

De bedoeling van dit product is om je wimpers te versterken en donkere kringen rond je ogen tegen te gaan.

Het kan ook op je oogleden worden gebruikt.

Dit was de review van de testertjes die ik kreeg van Skinpharma. Ik heb ook een unboxing gemaakt, maar die komt denk ik over een poosje pas online. Bedankt voor het lezen!

Liefs Benthe